Sabtu, 18 Julai 2009

yahooo.........

ha mesti terpikirkan kanapa yahoooo.... ni bukan yahoo mail k ni yahoo sebab aku dan kawan2 aku telah berjaya menjalankan satu pgrm orntasi selama seminggu....
jadi berakhirla era kepenatan yang ter amat sangat ..... degan tak cukup tdornya ini semua kerana berbakti pada universiti cewah macam bagus sangat hehehehehhe...
tapi per2 pun aku ucapkan taniah pada kawan2 aku yang telah berjaya mnjayakan pgrm orentasi ...
pada dak2 baru jagan la lupa oc2 korang hehehheheh ayat poyo la plak..... ah peduli apa aku blog aku kan sapa tak suka jagan baca hahahahahaha...... apa yang penting kerja kerja kerja kerja....
nanti tuan M nampak kana report lak kat org atas buat kerja woi..... alhamdulilah berjalan lancar walaupun ada jugak yang tercacat skit2 tu biasa la namapun manusia misti ada buat silap..
jadi aku mintak maaf hehehhehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan