Ahad, 11 April 2010

hari jadi sendiri pun tak ingat

hahahhahahhahha...............
ish gelak per ni....... mana tak gelaknya hari jadi sendiri pun aku lupa..... apa nyer turrr la.....
ni la kecik2 makan semut kan dah lupa.... per2 pun thnks sangat2 pada sapa yang dah wish kat aku. mudah2han korang semua diberkati Allah.....
ni kalau takda orang call wish kat aku dah pasti aku tak ingat..... thnks kawan2 ....
biasa la bila aku anggap benda tak penting aku akan lupa....
tak penah sambut jadi mmg tak penah ingat.....
disini aku nak ucapkan sekali lagi thnks kawan2 ingat jugak korang kat aku.....
member2 kat facebook thnks .....
member2 kat tagged thnks
member2 kat ym thnks......
TERIMA KASIH SEMUA..

1 ulasan: