Rabu, 28 Januari 2009

eh betul eh silap...per tu...... saksikan........

huhuhuhu........ ceta die macam ni sedang duk sdap2 lepak tadi ader sorg minah ni punyala cun n mekap mengalahkan artis ...... duk usha2 kami smua yang member2 aku ni punya la aka sengal la kater kan udah pi payung kat aku lak kater die usha aku...... aku agak kebuntuaan la jugak rupa2nya bukan aku ceh buat saspen jer ......... nak tau saper yang die usha rupanye die gah usha jiran aku makna nya org yang duk sebelah aku .......... bukan main gelak kami tadi kat table huhuhuhuhu...... sampai mamak pun naik heran adakah kena sampuk or kena sakit angin kus2 hehehhehehehhehe..... yang pastinya sudah terjawab kisah sbnarnyer n agak misteri la jugak.........mangsa yang sbnarnya si myvy huhuhuhuhu........... memng jadi port kutuk la hehehhehehehheheh..... agak gempak la jugak tadi .............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan