Selasa, 27 Januari 2009

perjalanan yang amat membosankan............................

peh hari ni aku rase amat skit hati giler........... pejalanan aku yang amat membosan kan....... jem sesaja....... nasib baik smua rakyat malaysia bayar cukai jalan kalau tak aku dah maki hamun dah......... skit pinggang aku menahan sbb duk terlampau lama sangat....... udah la turun kat duta...... skit nyer ......... nak kena naik teksi lak pi KL centre...... dah tu naik ktm pi ukm...... memang leth spanjang jalan dalam tran aku berdiri bngang giler aku........ org dalam tren tak yah habaq la punya la ramai sampai menyempit2 ........ bau jagan duk cakap la macam2 bau ader ....... tambahan lak ader geng2 mat2 bangla tadi memang best bau die semerbak .......... huhuhuhuhu...... tahan jer la aku.... nak buat cam maner.... sesudah sampai kat ukm naik teksi lagi nak mai MFI.... asal la ktm tak buat terus sampai pintu MFIkan senang.... hehehehhehehehehe banyak la aku punya pemintaan...... kalau leh aper salahnyer iyer tak hehehehhehehehhe..............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan