Isnin, 16 Februari 2009

hari yang amat membosankan....

ah aku rase hari ni hari yang amat membosan kan bagi aku.... malas jer... per yang nak buat semua tak jadi siot jer..... kalau dah mai hari bosan sedunia bagi aku n hari malas sedunia bagi aku semua kerja takjadi...... hari ni hari anak dara hehehhehehhe istilah zaman dulu,la ni tak leh pakai dah sebb anak dara la ni dah tak reti duk umah tapi aku lak duk ganti duk bilik jer tak kuar mana2 kuar makan pas tu balik n megadap laptop kesayangan aku ni.... dah malam baru ada idea lak nak tulis kat dalam blog ni ....... asal la aku rasa malas sangat hari ni bak kater org kalau urat baloq dah besar ibujari suh buat per pun die tak nak... hehhehehehe.... sabaq jer la.... sapa leh bagi cadangan sila ajukan korangnyer cadagan supaya aku boleh hilang bosan hehehhehehe bleh kut hampa kan kawan2 aku jadi bg la dorogan hehehhehehehhehehe..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan