Ahad, 22 Februari 2009

mengapa bosan tu per lu ada.......

alangkah indahnya kalau hidup kita tak dibelengu oleh bosan ....... kenaper perlu ada bosan dalam diri manusia ....... tentu takleh jawabkan.....
tapi aku masih mencari kenapa wujunya bosan pada manusia.....
aper yang perlu manusia buat bila bosan ......
bila ada aktiviti just jugak rasa bosan kenapa.....
bagaimana aku nak cari jawapan ni......
bagaimana ya......
bosan2 ko memang betul2 buat aku tension gan diri kau... walau ditemani kawan2 aku tetap rasa bosan pada diri aku..... aper yang aku nak ni.... aper yang diri aku nakkan ......
adakah sesuatu yang boleh bagi aku happy....
adakah sesuatu yang boleh bagi aku kebahagiaan....
adakah sesuatu boleh bagi aku lupa tentang dunia.....
rase macam nak kan sesuatu tapi aku tak jumpa aper yang aku nak....
aku masih tak mengenali diri aku......
macam mana aku nak cari ........
kat mana aku nak cari......
semua tu aku masih tak ketemuai.....
bosan bosan bosan dan bosan .....
aku boleh mati dalam kebosanan agaknya..........
diri aku rasa macam nak g up jer ..........
bila dipikir balik aper guna aku g up kalau masih tak mndapat hasil......
'bila nak rasa kepuasan kalau kita masih takdapat hasil.....
bila kita nak bahagia kalau kita takdapat hasil.....
bilakah semuatu akan terjawab......
coloslow bersabar la selagi boleh.... insyaallah akan ada.........
penantian adalah satu penyesaan bagi aku...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan