Ahad, 22 Februari 2009

wahai kekasih ku......

wahai kekasih ku,....
aku amat mencintai mu ......
engkau tahu kenapa aku amat mencintaimu........
ini kerna dimana sahaja aku berada engkau sentiasa bersama ku......
susah senang kau tetap bersamaku......
waktu aku kesusahan kau bersamaku....
waktu aku kerungsingan kau bersamaku....
waktu aku kekusutan kau bersamaku.....
waktu aku kesedihan kau tetap bersamaku.......
kemana sahaja aku pergi kau dan aku takdapat dipisahkan......
bahkan aku masuk bilik kau masih bersamaku....
aku memasuki tandas kau tetap bersamaku....
aku kekedai shopping cmplx kau masih bersama ku......
kita bagaikan kekasih yang takdapat diputus kan.....
hanya mati sahaja yang dapat memutuskan kita......
ini kerna kau mengasihi aku dan aku mengasihi kau.....
walau seketika kau tiada aku amat gelisah ....
gelisah yang teramat n tersiksa bagi aku.....
itula sbb kenapa aku amat mencintai diri mu......
aku mencintai mu sepenuh jiwaku.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan