Sabtu, 28 Februari 2009

waaaaa semua dah balik......

tibanya masa cuti mid sem .....
suasana hostel menjadi sungguh sunyi , pada kebisaannya hostel sangat meriah tapi skrg sungguh sunyi,
aku merindui kemeriahan itu yang selalunya didegari tiap2 hari......
wah sungguh seronok mereka ingin balik ada yang menaiki moto ada yang blik mnggunakan perkhidmatan awam ..... dan ada juga yang balik ibu bapa yang mengambil.......
ahhhhh lantakla kat depa aku ceta aku lak nak sedih .....
haaa knapa aku sedih ...... mana taknya depa smua dah balik .....
tapi aku masih berada di hostel menjadi penunggu di sini.....
sedih giler aku pun rindu kat kuarga aku gak.....
ni smua maranya pasal...... asal la hang duk masuk lambat sangat udah tengendala racangan aku nak balik........
sedih nya aku....................................... wawawawawawawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2 ulasan:

  1. motif ngko nak marah ngan MARA...
    ada sebab la dia masuk lambat...
    tapi skali masuk byk kan?
    x ley rr marah2 kat MARA..
    diorg support ang study...
    ok?

    BalasPadam
  2. ah aku nak marah gak hehehehheeh asal lambat masuk ....... nanti bila bayar balik nak cepat.....

    BalasPadam